|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
برای تطبیق کلید داشبورد VW MQB D70F35xx و تنظیم مسافت پیموده شده، برای محاسبه باید داده های اصلی را بخواند. با برنامه نویس CG100X می توانید مسافت پیموده شده را به راحتی تغییر دهید، بدون نیاز به سیم کشی و بلند کردن پاها! فقط باید دو پین را اتصال کوتاه کنید!
در اینجا فولکس واگن پاسات 2018 را به عنوان مثال در نظر می گیریم.
مسافت پیموده شده فعلی 123563 کیلومتر است.
تراشه از نوع BGA است و D70F3532 است.
نرم افزار CG100X را اجرا کنید
داشبورد>> ماشین اروپایی>> فولکس واگن D70F35xx>> MQB>> D70F3532 (A2C81589500) را انتخاب کنید
برای اتصال، نمودار سیم کشی را دنبال کنید
از خط Pro Adaptation برای اتصال داشبورد و میزبان CG100X استفاده کنید
همانطور که در شکل زیر نشان داده شده است، دو پایه را اتصال کوتاه کنید
روی "شروع عملیات" کلیک کنید
داده های اصلی را بخوانید و ذخیره کنید
CG100X به طور خودکار مسافت پیموده شده را تجزیه و تحلیل می کند و تغییر می دهد
KM فعلی به طور خودکار شناسایی می شود.
مقدار مسافت پیموده شده جدید را به صورت دستی وارد کنید (یعنی 53456) و روی "OK" کلیک کنید.
در حال تغییر KM…
نوشتن….
اصلاح تکمیل شد.
نیازی به کلیک روی "نوشتن" جوش برای بازگشت به ماژول ابزار نیست. کابل Pro Adaptation و دو پین را جدا کرده و داشبورد را دوباره روی خودرو نصب کنید.
اکنون KM جدید روی داشبورد 53456 کیلومتر است، این همان مقدار در نرم افزار CG100X است.
تصحیح مسافت پیموده شده داشبورد VW MQB D70F35xx با برنامه نویس CGDI CG100X موفقیت آمیز بود.
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
برنامه های CG100X ,
:: بازدید از این مطلب : 764
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 تير 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
همانطور که می دانیم برنامه نویس ECU OBDSTAR DC706 برای ECM خودرو، TCM و سیستم بدنه/دیگر برای فلاشر ECU طراحی شده است. می تواند اطلاعات ECU، R/W Eeprom/Dflash/Pflash/MAP را بخواند، ECU (ویرجین) را بازنشانی کند، مسافت پیموده شده را کالیبره کند، پین کد IMMO را بخواند و ECU و غیره را از طریق OBD و Bench بازیابی کند. اثر استفاده واقعی چیست؟ بیایید نظرات مشتریان مرتبط را ببینیم.
نقد 1:
ابزار رسید. همه خوب کار می کنند!!! کادیلاک 6L45 TCM کلون ok. GM Acdelco E39a کلون ok.
نقد 2:
GM TCM T87 و T87 می توانید خودتان این کار را انجام دهید، خواندن و نوشتن کامل. این فقط برای فلکس، B-flash در دسترس بود. الان با dc706 تمومش کردم. حیرت آور!
نقد 3:
DC706 ابزار خوبی است به خصوص برای پول. کار با فایل ها کمی سخت است. در غیر این صورت، این یک ابزار بسیار قدرتمند است. ما اغلب از آن در DPS6 Ford TCM استفاده می کنیم زیرا هنگام کار با تلفن همراه آسان است.
نقد 4:
9GV OBDSTAR خواندن خوب با همه چیز شامل هیچ چیز جداگانه! دستگاه بسیار خوبی!
نقد 5:
کلون گیربکس Audi Temic VL381 0AW اوکی. dc706 obdstar این کار را عالی انجام داد. همه چیز منعطف یا کم نور نیست. و نه fc200.
نقد 6:
فیات IAW 9gv مانند ترمینال IO بدون باز کردن آن انجام می شود. حیرت آور!
نقد 7:
OBDSTAR DC706 ابزار خوبی برای PSA است.
نقد 8:
اولین آزمایش یک ماژول کنترل موتور سیکلت Guzzi miu g4 روی نیمکت بود.
نقد 9:
DC706 برای برنده شدن در شورلت کلرادو BCM 2016. D70F3558/24c66.
نقد 10:
تست شده بر روی DQ250 02E سال 2016، دو DQ200 2010 و 2012.
همه کارها عالی هستند، به شدت توصیه می شود!
نقد 11:
من این ابزار را چند هفته پیش انتخاب کردم و مدتی را صرف آزمایش قابلیت های آن کردم. DC706 یک ابزار شبیه سازی ECM، TCM و BCM مبتنی بر تبلت است که به عنوان قادر به خواندن و نوشتن مناطق حافظه (eeprom، D-Flash، P-Flash) واحدهای کنترل پشتیبانی شده، و همچنین برخی از استخراج کد پین، تبلیغ می شود. از طریق OBD یا حالت نیمکت (بیشتر نیمکت).
ابزاری که بیشتر به آن شباهت دارد، IO Terminal است. من این را به عنوان مقایسه نمیدانم زیرا هرگز از IO Terminal استفاده نکردهام، و همچنین نمیخواهم بحثی در مورد اینکه چه کسی نرمافزار را کرک میکند یا دزدان دریایی که بالاتر از درجه حقوق من است، باز کنم. من این را یک بررسی نمی نامم، زیرا هنوز هیچ ماشینی را با آن تعمیر نکرده ام، فقط آن را روی ماژول های مختلف تست کرده ام.
مدتی بود که در فکر خرید ترمینال IO برای استفاده در خانه بودم. به عنوان یک مرکز تعمیر مستقل، جایی که من می بینم که مزایای این نوع ابزار بیشتر در مورد محصولات GM global A، به ویژه TCM است. همانطور که همه ما می دانیم، گیربکس های جنرال موتورز یک حلقه ضعیف هستند. یکی از شوخیهای در حال اجرا در مغازه وقتی یک GM مجهز به 6L80 به داخل مغازه یدک میکشد... آیا برای تعویض گیربکس 100000 مایلی آن اینجاست؟ تا کنون توانسته ایم یک گیربکس کارخانه ای یا بازسازی شده جاسپر را بفروشیم که فقط به برنامه نویسی SPS2 نیاز دارد. اما با افزایش سن این وسایل نقلیه، من تصور میکنم جایگزینهای مستعمل برای برخی بر اساس توان مالی و استهلاک خودرو به گزینهای تبدیل میشود. همچنین در دنیای امروزی که در دسترس بودن ماژول های hit and miss، این نوع ابزار می تواند گزینه دیگری را ارائه دهد. ابزارها و نرم افزارهای Kess V2، Flex، PCMflash و مواردی از این دست از نظر مالی برای استفاده پراکنده در خانه کاربردی نیستند، و من احتمالاً به این زودی شبیه سازی ماژول را به عنوان یک سرویس اجاره فرعی به بازار عرضه نمی کنم. هزینه سختافزار پایانه IO و بستههای نرمافزاری مختلف میتواند افزایش یابد و من را در مورد خرید آن نگه داشته است، و مطمئن نیستم که بازده سرمایهگذاری کنم.
من این ابزار dc706 ecu را از OBDStar دیدم و جالب به نظر می رسید. OBDStar برخی از ابزارهای تصحیح مسافت سنج و ایموبلایزر و همچنین موتور سیکلت و ابزار اسکن دریایی را می سازد. این ابزار جدید از OBDStar ارائه شده و حدود 6 ماه است که در بازار عرضه شده است.
بررسی لیست پوشش ماژول تقریباً مشابه IO Terminal بود. قیمت آن حدود 1400 دلار برای نسخه کامل نرم افزار (ECM، TCM و Body/دیگر) به علاوه 100 دلار دیگر برای آداپتور P003 آنها برای ماژول های خاص بود. به نظر می رسد که هزینه اشتراک چند صد دلار در سال برای حفظ فعلی آن باشد. بنابراین تصمیم گرفتم تاس بیندازم و آن را امتحان کنم.
اولین چیزی که بعد از فعالسازی ابزار متوجه شدم، بهروزرسانی نسخهای بود که اکنون شامل TCMهای ZF 8HP در همه ساختها، از جمله Dodge و GPEC-4 PCM در حالت بوت میشود. علاوه بر این، چند روز پیش ابزار را روشن کردم تا بهروزرسانی دیگری را کشف کنم که از جمله GPEC-2، 2A و 3 PCM بود. دیدن به روز رسانی های منظم و پوشش گسترده تر، دلگرم کننده است.
من دسته ای از ماژول ها را برای آزمایش جمع آوری کردم: E39A و E92 GM PCM، 2 هاب FCA RF، یک BCM قاره ای فورد، یک BCM بوش GM، و یک PCM GPEC-2. نمودارهای راهنما و پین کردن واضح و دقیق هستند. تمام خواندن و نوشتن روی همه این ماژول ها را به راحتی و با موفقیت انجام داد. VIN ها در بخش های eeprom و d-flash و همچنین کدهای پین قابل مشاهده بودند.
رمزگشایی برخی از کلمات هنگام استفاده می تواند یک چالش باشد، اما در حال حاضر با داشتن ابزار اسکن مبتنی بر تبلت چینی از Launch، Autel و Topdon، چین انگلیسی را زبان دوم می دانم. نمونه ای از این در عکس شماره 2 هنگام خواندن یک BCM GM Bosch در حالت نیمکت، وقتی برای اولین بار آن را دیدم به من مکث کرد، اما حدس می زنم که به من می گفت که BCM را با ولتاژ منبع احتراق در طول عملیات خواندن و نوشتن بیدار نکنم. . من ادامه دادم و با موفقیت BCM را خواندم و نوشتم.
هیچ ابزاری مانند ابزار ECU OBDSTAR DC706 کامل نیست، من مطمئن هستم که حفره ها و نقص ها کشف خواهند شد، اما در این مرحله سطح اطمینان من بسیار بالا است. فقط امیدوارم زمانی که نیاز به استفاده از آن "واقعی" داشته باشم، به نتیجه برسد.
من می خواستم این را برای کسانی به اشتراک بگذارم که شاید در شرایط مشابهی هستند، شاید ارزش در نظر گرفتن این ابزار را داشته باشد.
با تشکر از بازخورد همه مشتریان در بالا!
با تشکر از بازخورد همه مشتریان در بالا!
:: برچسبها:
OBDSTAR ,
:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
Super ICOM Pro N3+ می تواند از پروتکل J2534 برای خواندن پس از تعویض با یک کلید استفاده کند.
این به خوبی با نرم افزار ODIS V11 برای تشخیص خودروهای فولکس واگن با رابط J2534 کار می کند.
بدون نیاز به باز کردن مجوز عملکرد J2534/DOIP!
آماده سازی:
وسیله نقلیه: یعنی فولکس واگن پاسات سدان BSF 1.6L Simos/75Kw 2007
دستگاه: ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW
روال عملیات:
دانلود و نصب ODIS V11 (رمز عبور: 8888)
درایور N3+ J2534 را دانلود و نصب کنید
N3+ را با کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و از طریق کابل OBD به وسیله نقلیه متصل شوید
دکمه سوئیچ N3+ را به مدت 3 ثانیه فشار دهید، صبر کنید تا نشانگرهای USB و WiFi روی واحد اصلی چشمک بزنند.
نرم افزار J2534 را اجرا کنید و نوع VCI را به عنوان mongoose vci انتخاب کنید.
نرم افزار آماده استفاده است.
نرم افزار VAG ODIS را باز کنید
هنگامی که ظاهر شد "آیا می خواهید این فایل را باز یا ذخیره کنید"، فقط روی "لغو" کلیک کنید.
برای شناسایی خودکار VIN روی عملکرد "تشخیص" کلیک کنید
تیک گزینه “work with Guided Fault Finding” را بزنید
روی «شروع تشخیص» کلیک کنید
شناسایی خودرو در حالت خودکار است، بنابراین فقط نسخه خودرو و موتور مربوطه را انتخاب کنید
سپس روی "پذیرش" کلیک کنید
اگر سفارشی یافت نشد، روی "No RO" کلیک کنید.
برای شروع ورودی تشخیصی، روی «ادامه» کلیک کنید.
روی نماد وسیله نقلیه در نوار ابزار در بالا کلیک کنید
DTC ها توسط ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW و ODIS V11 با موفقیت شناسایی می شوند.
Video Guide:
https://youtu.be/VjQ6gMZ1jPQ
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
Super ICOM Pro N3+ ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تير 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
Foxflash ECU Chip Tuning Tool دارای سرویس باز کردن قفل به عنوان hptuner است. هنگامی که شما نیاز به باز کردن قفل برخی از ECU دارید، سپس با HPtuner کار کنید، می توانید با ما تماس بگیرید تا یک فایل آنلاک را دریافت کنید، پس از یک عملکرد، سپس می توانید با HPTuner خود کار کنید.
در اینجا مراحل عملیات آمده است.
مرحله 1: همه را با نرم افزار foxFIash در حالت بوت بخوانید، یک نسخه پشتیبان کامل تهیه کنید
مرحله 2: فایل پشتیبان را برای ما آپلود کنید
مرحله 3: ما یک فایل باز کردن قفل را برای شما ارسال می کنیم
مرحله 4: فایل را به PCM/ECM/TCM برگردانید
مرحله 5: سعی کنید از vcm hptuner برای خواندن فایل PCM استفاده کنید و سپس آن را تنظیم کنید
مرحله 6: از عملکرد ابزار فروشنده در سیستم VIN و IMMO استفاده کنید
مرحله 7: استارت ماشین
*HP Tuners سرویس باز کردن قفل TCM/ECM/PCM را برای پشتیبانی از تنظیم در آخرین نسخه VCM Suite ارائه میکند.
با ما تماس بگیرید:
پست الکترونیک: sales@eOBDTool.co.uk
واتساپ: +86 159 7293 3706
اسکایپ: Eobdtool.co.uk
زمان کاری: دوشنبه تا جمعه، 8:30 صبح تا 6:00 بعد از ظهر CST (UTC/GMT+08:00)
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
foxFlash, FoxFlash ECU Chip Tuning Tool ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW بر اساس دستگاه بازرسی ویژه BMW A1، A2، A3 و N3 توسعه یافته است. 100٪ با نرم افزار اصلی بازرسی ویژه BWM بدون هیچ تغییری در نرم افزار سازگار است و J2534 و DOIP را اضافه کرده است. تفاوت ها و شباهت های N3+، N3 و BMW ICOM Next را بررسی کنید. ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW Super ICOM Pro N3+ در مقابل Super MB Pro N3 در مقابل BMW ICOM بعدی:
Item |
Super ICOM Pro N3+ |
Super MB Pro N3 |
BMW ICOM Next |
Image |
|
|
|
Price |
€ 247 |
€ 209 |
€ 195 |
Solution |
Original ICOM Next solution |
Original ICOM Next solution |
various solutions, usually use VXDIAG solution |
ICOM Software |
BMW ISTA-D BMW ISTA-P E-sys WinKFP Tool32 INPA BMW Coding tool Ncs Expert KSD2 |
BMW ISTA-D BMW ISTA-P E-sys WinKFP Tool32 INPA BMW Coding tool Ncs Expert KSD2 |
BMW ISTA-D BMW ISTA-P E-sys WinKFP Tool32 INPA BMW Coding tool Ncs Expert KSD2 |
BMW App |
BMW BimmerCode, Bimmerlink, MHD, Bimmergeeks, XHP Flashtool, XDelete, M Flasher, etc |
BMW BimmerCode, Bimmerlink, MHD, Bimmergeeks, XHP Flashtool, XDelete, M Flasher, etc |
No |
Compatible HDD/SSD |
Compatible with both ICOM Next (SS220 series) and VXDIAG HDD/SSD |
Compatible with both ICOM Next (SS220 series) and VXDIAG HDD/SSD |
Compatible with vxdiag HDD/SSD only |
Software update |
By HDD/SSD |
By HDD/SSD |
By HDD/SSD |
Firmware version |
ApplicationImage:147 BootImage: 130 |
ApplicationImage:147 BootImage: 130 |
1.9.3.1 |
Firmware Update |
Use the same procedure as the original ICOM Nexthttp://192.168.92.38.60080/, user name: root password: NZY11502 |
Use the same procedure as the original ICOM Nexthttp://192.168.92.38.60080/, user name: root password: NZY11502 |
Via VX Manager |
Connection |
USB (USB 3.0), WiFi WiFi password: 12345678No IP setting (only 1st time). Easy to connect |
USB (USB 3.0), WiFi WiFi password: 12345678No IP setting (only 1st time). Easy to connect |
USB (Type-C), WiFi WiFi password: 12345678No need for DHCP server or router, it’s build in. |
Vehicle Model Supported |
BMW, Mini, Rolls-Royce, BMW motorcycle |
BMW, Mini, Rolls-Royce, BMW motorcycle |
BMW, Mini, Rolls-Royce |
Heat Dissipation |
Dual Heat Dissipation |
Dual Heat Dissipation |
No |
20-PIN Vehicle |
Yes, with an optional 20-pin adapter for older BMW |
Yes, with an optional 20-pin adapter for older BMW |
No |
10-PIN BMW Motorcycle |
Yes, with an optional 10-pin adapter for motors |
Yes, with an optional 10-pin adapter |
No |
One-key switch button |
Yes |
No |
No |
DoIP protocol |
Yes, Support Benz, VAG, JLR DoIP vehicles |
Yes, Support Benz, VAG, JLR DoIP vehicles |
No |
J2534 |
Can be used as J2534 passthru device. Compatible with Honda HDS, techstream, JLR SDD, VAG ODIS etc |
No |
No |
در نتیجه: ابزار تشخیصی Super ICOM Pro N3+ BMW برنده است! ICOM Next یک اسکنر تشخیصی خاص در سطح فروشنده BMW است. کلون از راه حل های مختلفی استفاده می کند، بنابراین نمی تواند مدل های قدیمی یا موتورسیکلت های غیر OBDII را اسکن کند. Super ICOM Pro N3+=بازرسی ویژه BWM+J2534+DOIP+WIFI این توابع N3 را پوشش می دهد و هر دو راه حل اصلی ICOM را تطبیق می دهند که به روز رسانی سیستم عامل از سرور ICOM امکان پذیر است.
علاوه بر این، N3+ از DOIP و J2534 نیز پشتیبانی می کند و دارای یک دکمه سوئیچ یک کلیدی برای جابجایی آزادانه بین نرم افزار ICOM و نرم افزار J2534/DoIP است.
چگونه از Super ICOM Pro N3+ استفاده کنیم؟ 1. منبع تغذیه را به N3+ وصل کنید یا از طریق کابل OBD به وسیله نقلیه متصل شوید و کابل USB N3+ را وصل کنید.
2. کامپیوتر را باز کرده و به کابل USB وصل کنید 3. رابط پیکربندی رایانه را باز کنید و شبکه «Realtek USB FE Family Controller» را پیدا کنید
4. روی Properties>> TCP/IPV4 کلیک کنید و آدرس IP و آدرس سرور DNS را به صورت زیر تنظیم کنید
آدرس IP: 169.254.92.90
ماسک زیر شبکه: 255.255.0.0 دروازه پیش فرض: 169.254.255.1 سرور DNS ترجیحی: 169.254.255.1 پس از تنظیم، روی OK کلیک کنید و پیکربندی شبکه سیمی تکمیل می شود.
5. اگر می خواهید یک N3+ جدید را در همان رایانه جایگزین کنید، باید آدرس IP را بازنشانی کنید. پس از تکمیل تنظیمات، رایانه به N3+ متصل میشود و پس از جدا کردن کابل USB، نماد شبکه ناپدید میشود. پس از استفاده از N3+ با دسترسی به اینترنت سیمی و بی سیم، نیازی به تنظیم مجدد آدرس IP ندارید. 6. سپس از نرم افزار بازرسی ویژه BMW برای تست عادی استفاده کنید. 7. هنگام استفاده از تشخیص بی سیم، باید کابل USB را در انتهای کامپیوتر شماره گیری کنید، و سپس خواهید دید که SSID N3+ ICOM-**** است. مستقیماً وصل شوید و رمز عبور 123456789 را وارد کنید، نیازی به تجهیزات نیست، می توانید مستقیماً از نرم افزار بازرسی ویژه BMW استفاده کنید.
8. از عملکرد N3+ J2534 برای تست مرسدس بنز، تویوتا، فولکس واگن، هوندا، لندرور و غیره استفاده کنید: نرم افزار ویژه تست را باز کنید، درایور J2534 را نصب کنید، منوی PassThru را در نرم افزار ویژه تست انتخاب کنید، دستگاه ISO J2534 را از لیست انتخاب کنید، کابل USB را بین کامپیوتر و N3+ وصل کنید، دکمه سوئیچ N3+ را برای 3 ثانیه فشار دهید، و نشانگر سیمی و بی سیم میزبان N3+ برای تست عادی چشمک می زند.
9. از تابع DOIP N3+ برای آزمایش پروتکل DOIP مرسدس بنز، فولکس واگن، لندرور و غیره جدید استفاده کنید: ابتدا کابل USB را بین کامپیوتر و N3+ وصل کنید، دکمه سوئیچ N3+ را برای 3 ثانیه فشار دهید، نشانگر بی سیم سیمی میزبان N3+ چشمک بزند، سپس وایرلس کامپیوتر را روشن کنید، N3+ ICOM-**** بی سیم را پیدا کنید. ، مستقیم متصل شوید، رمز عبور 123456789 را وارد کنید، نرم افزار بازرسی ویژه را راه اندازی کنید، منوی DOIP را برای آزمایش مستقیم پیدا کنید.
10. N3+ یک ابزار بازرسی ویژه BMW است، 100٪ رویه های بازرسی ویژه BMW را اجرا می کند، مدل های آزمایش شده و نتایج آزمایش کاملاً با بازرسی ویژه BMW سازگار است. توابع N3+ توابع کمکی هستند. در محدوده آزمایش شده توسط J2534 و DOIP، نتایج با نتایج بازرسی ویژه مطابقت دارند، اما نمیتوانند همه عملکردها و مدلهای بازرسی ویژه را شامل شوند، عمدتاً برای تشخیص توابع CAN، K و DOIP در مدلهای جدید OBD. می تواند جایگزین خط تشخیص J2534 و خط ENET شود.
SUPER ICOM PRO N3+ BMW Diagnostic Tool پیکربندی کامل:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/super-icom-pro-n3-bmw-diagnostic-tool.html
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
BMW ICOM Next, Super ICOM Pro N3+, SUPER MB PRO N3 ,
:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
سوال:
آیا خواندن و نوشتن Mitsubishi ASX 1.8DI با برنامه نویس PCMTuner ECU امکان پذیر است؟ از کدام ماژول استفاده کنم؟
پیشنهاد اینجاست:
از Bootloader ماژول 42 Denso SH705X از طریق OBD استفاده کنید، یا OBD را با ماژول 26، میتسوبیشی دیزل CAN-bus امتحان کنید.
PCMTuner و خودرو را مستقیماً با کابل OBD وصل کنید و همچنین از طریق کابل USB به رایانه متصل شوید، سپس نرم افزار PCMTuner را برای خواندن و نوشتن داده ها اجرا کنید.
بازخورد مشتری:
ماژول 26 R/W، CK. OBD عالی
منبع تغذیه خوب را به خاطر داشته باشید زیرا فن هنگام خواندن و نوشتن کار می کند.
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
PCMTUNER, PCMTuner ECU programmer ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 خرداد 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
تفاوت بین Autel MaxiPro MP808 و اسکنر Xtool D8 OBD2 چیست؟
مهندس ما تجزیه و تحلیل مقایسه ای دقیقی از پیکربندی سخت افزار، زبان، نرم افزار، عملکرد و پوشش خودرو (مدل و سال) انجام داد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را دنبال کنید.
1. پیکربندی سخت افزار:
Autel MP808 از سیستم عامل بالاتر پشتیبانی می کند.
D8 دارای ظرفیت باتری، توپولوژی و صفحه نمایش بزرگتر است و به نظر می رسد ناوبری منو آسان تر است، به روز رسانی مانند هر روز.
2. زبان:
Autel MP808 از زبان بیشتری پشتیبانی می کند.
3. به روز رسانی نرم افزار:
Autel MP808 از 2 سال به روز رسانی رایگان پشتیبانی می کند، اما D8 دارای 3 سال به روز رسانی رایگان است.
4. پوشش خودرو:
MP808 پوشش جامعی دارد، تقریباً 1 سال جدیدتر از D8، و اغلب بهروزرسانی میشود، مدلهای اصلی MP808 اساساً تا سال 2023 یا حتی 2024 پشتیبانی میشوند (مانند تویوتا). در حالی که برخی از مدل های D8 فقط تا سال 2022 پشتیبانی می شوند. سال ها و مشکل پوشش ناقص مدل ها وجود دارد (مانند BENZ فاقد 294، 295، 296، 297، 206، 223، 232 و سایر مدل ها) و برخی از سری های خودرو به روز می شوند. به آرامی (مانند JLR، PSA هنوز در سال 2020 گیر کرده است).
5. پوشش سیستم:
پوشش سیستم MP808 کامل است و نتایج اسکن با کارخانه اصلی مطابقت دارد (برای مثال، برخی از مدلهای کرایسلر 2021 از 15 سیستم بیشتر از D8، AFLS، LBSS، RBSS، SGW و غیره پشتیبانی میکنند؛ هوندا از 8 سیستم دیگر پشتیبانی میکند، PADAS ، EAS ، SFD و غیره)؛ و سیستم های کمی در D8 وجود دارد (برای مثال، BENZ از سیستم LIN پشتیبانی نمی کند، و تعداد سیستم ها وجود ندارد؛ PSA، مانند 208 (P21)، 10 سیستم کمتر دارد، و 206 و ION فاقد 1 سیستم هستند).
6. توابع اساسی:
Xtool D8 دارای مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی از تست اکشن و جریان های داده از دست رفته است. به عنوان مثال، فورد هیچ تست عملی ندارد و برخی از سیستم ها فاقد جریان داده هستند. PSA همچنین هیچ تست عملی ندارد و تعداد زیادی آیتم جریان داده گم شده وجود دارد.
7. توابع ویژه:
پشتیبانی از عملکرد ویژه MP808 به طور کلی بهتر از D8 است. به عنوان مثال، عملکردهای ویژه هیوندای در MP808 بیش از 99٪ را پوشش می دهد. برخی از مدل های D8 عملکرد خاصی ندارند یا تعداد کمی عملکرد خاص مانند ENG، ABS، AB و غیره دارند.
8. دروازه امنیتی:
Autel MP808 از FCA (محدود به مناطق اروپایی و آمریکایی)، مجوز دروازه امنیتی رنو (جهانی)، D8 پشتیبانی نمی کند.
9. اسکن خودکار:
میانگین سرعت اسکن MP808 به طور قابل توجهی جلوتر است، زمان اسکن یک سیستم واحد زمان کمتری دارد و تجربه محصول بهتر است.
برای اطلاعات بیشتر، 2 جدول مقایسه زیر را به دقت بررسی کنید.
جدول مقایسه 1: پیکربندی سخت افزار/زبان/نرم افزار/قیمت
Item |
Autel MaxiPro MP808 |
Xtool D8 |
Image |
|
|
Screen |
7.0″ LCD; 1024×600 |
8” Touch Screen + 1024*762 Resolution |
Operating system |
Android 11 |
Android 5.1 |
RAM |
4G & 64G |
2G/64G |
Processor |
ROCKCHIP RK3566 Quad Core |
Quad-Core 1.8GHz Processor |
Battery |
5000mAh |
10,000mAh |
Multilingual |
English, French, German, Spanish, Portuguese,
Dutch, Polish, Swedish, Korean, Japanese, Russian, Italian.
|
English, Spanish, German, French, Italian,
Finnish, Arabic, Japanese, Korean, Polish, Portuguese,
Vietnamese, Russian, Simplified Chinese, and traditional Chinese.
|
Full system diagnostic |
Yes |
Yes |
Bi-Directional |
Yes |
Yes |
ECU Coding |
Yes |
Yes |
Service Function |
36+ |
38+ |
Videoscope |
Yes, with Autel MaxiVideo MV108 |
Yes, XV100 |
IMMO Addon |
No |
With Xtool KC501/KC100 for key programming, with Xtool M821 for MB AKL |
Update |
2 Years Free Update, after that, the software update service is €302 per year |
3 Years Free Update |
Price |
€513 |
€513 |
جدول مقایسه 2: پوشش خودرو/سیستم/عملکرد
Brand |
Vehicle Coverage |
System Coverage |
Function Coverage |
VAG |
D8 supports year till 2022.
MP808 supports year till 2023.
|
MP808 has one more system than D8. |
1. Automatic scan: MP808 includes automatic scanning and fast scanning, and the scanning speed is comprehensively leading.
2. Basic functions: MP808 has one year system more than D8 system.
3. Special functions: MP808 has multiple anti-theft systems/battery matching/throttle valve matching/odometer/control unit reset/air conditioning learning/online security login, etc.
|
Benz |
D8 supports year till 2022, but 2022 missing 294,295,296,297,206,223,232 models).
MP808 supports parts of Mercedes till 2023.
|
D8 missing 2022 models, does not support LIN system.
MP808 covers all system by 2023.
|
1. Automatic scan: D8 does not support the LIN system, and there are a large number of systems missing.
2. Basic functions: MP808 supports more systems than D8, such as RSG48V1, MCMS_RR213, etc. The basic functions of the system supported by D8 are not as good as MP808, such as host data flow and action test functions.
3. Special functions: The function coverage of D8 is not as good as that of MP808. MP808 supports functions such as GPF, Adblue reset, suspension calibration and tire pressure, etc., but D8 does not support.
|
Benz_Sprinter |
D8 supports year till 2022, but does not do 2022 T420, X471 etc.
MP808 supports year till 2023.
|
D8 missing 2022 models.
MP808 covers all car models by 2023.
|
1. Automatic scan: D8 32s scans 18 systems; MP808 takes 48s to scan 34 systems.
2. Basic functions: support LIN system more than D8, such as EDIFF470 VG906, etc.
3. Special functions: The function coverage of D8 is not as good as that of MP808. MP808 supports functions such as suspension calibration, tire pressure, and speed limit, while D8 does not support.
|
Ford |
Both support year till 2023. |
MP808 covers all systems by 2023.
D8 missing system in latest models.
|
1. Automatic scan: Autel’s scan speed is more than 1 times faster.
2. Basic functions: D8 new car has no action test, and some systems lack data flow.
3. Special features: D8 new car less relative compression, fuel economy and OBD test.
|
Chrysler |
D8 support year till 2021.
MP808 supports till 2023, MP808 better than D8.
|
D8 missing system i.e SGW, AFLS, TBM2 in 2021 vehicles.
MP808 covers all systems by 2023.
|
1. Automatic scan: MP808 50 seconds, 30s faster than D8.
2. Basic functions: Some models in 2021 support 15 more systems than D8, such as AFLS, LBSS, RBSS, SGW, etc.; 3. Special functions: MP808 supports full functions until 2023, D8 supports special functions until 2018.
4. MP808 has authorized security gateway
|
Toyota |
Xtool D8 scanner supports year till 2023.
MaxiPro MP808 supports year till 2023.
|
MP808 has one more system than D8. |
1. Automatic scan: MP808 scan speed is 50% better than D8.
2. Special functions: D8 lacks many key special functions such as evaporation system inspection, vehicle operation history record, etc
|
Nissan |
D8 only North American year till 2023, Other regions Almera, Qashqai, Kicks, X-trail supports till 2022.
MP808 supports year till 2023 for all regions.
|
Compared with D8, MP808 has the latest ECUID of 20 systems including engine, airbag, heating and air conditioning, and vehicle information. |
1. Special functions and action tests: D8 lacks a large number of special functions and action tests, such as under the engine: target idle speed, engine support, storage of data required for CPU replacement, body control module: BCM diagnosis when the door lock is faulty, etc. |
Honda |
D8 supports 10 models till 2023.
MP808 supports 11 models till 2023
|
D8 missing some 2023 systems, such as PADAS, SFD, CAN gateway (for security) and other 8 systems.
MP808 covers all car models by 2023
|
1. Automatic scan: MP808 1 minute 20 seconds, faster than D8. 2. Basic functions: MP808 compared to D8 multi-support 8 systems, such as PADAS, EAS, SFD, etc.
3. Special function: MP808 special function, operation test coverage over 99%, ratio D8 multi-support part special function and operation test. 4. Special functions: D8 supports 12 kinds of common special functions, MP808 supports 24 kinds of common special functions, and D8 supports many functions such as TPMS, A/F reset, HV Battery, etc.
|
Hyundai |
D8 support year till 2022.
MP808 supports year till 2023.
|
D8 missing some systems in 2023 models. MP808 covers all systems by 2023. |
1. Automatic scan: the scan speed is basically the same.
2. Basic functions: D8 missing system coverage for 2023 models, and does not support many motion tests.
3. Special functions: special functions cover more than 99%, and support some special functions more than D8 (some D8 models have no special functions or a small number of special functions, such as ENG, ABS, AB, etc.
|
Porsche |
D8 support year till 2020.
MP808 supports year till 2022.
|
Almost same system coverage. |
1. Automatic scan: the scan speed is basically the same.
2. Basic functions: all support version information, code reading and clearing, freeze frame, data stream, and MP808 supports more action tests.
3. Special functions: MP808 supports more special functions than D8, such as the airbag of Cayenne_9YA.
|
JLR |
D8 supports year till 2020.
MP808 supports year till 2023.
Xtool D8 diagnostic tool cannot access some engine modules after year 2016.
|
D8 missing some systems after year 2017. |
1. Automatic scan: same. 2. Basic functions: basic functions of MP808 models for more than three years.
3. Special functions: D8 only supports common special functions of 2016 and earlier models, and D8 does not support many special functions of engine systems after 2017.
|
PSA |
D8 supports year till 2020, 7 models less than MP808. Missing new cars 308, 408 and 408X after year 2021.
MP808 supported until 2023.
|
D8 missing some systems, for example 208 (P21) missing 10 system, 206 and ION missing 1 system. |
1. VIN code analysis: There are situations where the VIN code analysis fails, and some ECUs cannot recognize it.
2. Automatic scan: The scanning speed of MP808 is more than 1 times faster.
3. Basic functions: D8 has no action test, and there are a large number of data flow items missing.
4. Special function: D8 has no special function
|
Fiat |
D8 supports year until 2022, no 2023 model year.
MP808 covers year 2023
|
D8 missing all 2023 model system, and missing some systems such as ESM, ETM, PIM etc on pre-2023 year models.
MP808 covers all systems for model year 2023.
|
1. Auto Scan: D8 takes 18s to scan 6 systems, MP808 takes 26s to scan 12 systems, and MP808 scans faster in a single system.
2. Basic functions: MP808 supports 7 more systems than D8, such as ESM, ETM, PIM, etc. 3. Special functions: The function coverage of D8 is not as good as that of MP808. For example, MP808 supports more functions such as ECU replacement and data migration than D8.
|
Maserati |
D8 supports year till 2018.
MP808 support years till 2022.
|
D8 missing 2018-2022 model systems. |
1.Auto scan: same.
2. Basic functions: D8 supports less action tests, such as Ghibli’s ECM, BCM and other systems in 2018 have no action tests, while MP808 supports action tests”.
|
AUTEL MaxiPRO MP808:
https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/autel-maxipro-mp808.html
XTOOL D8 Scan Tool:
https://www.obdexpress.co.uk/wholesale/xtool-d8-obd2-automotive-scan-tool.html
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
Autel MaxiPro MP808, Xtool D8 Scan Tool ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
آداپتور داده گیربکس GODIAG GT107+ DSG Plus به تازگی در eobdtool.co.uk منتشر شده است. عملکرد GT107 DSG (Godiag GT105 Plus GT107) را پوشش میدهد، اما نیازی به کار با Godiag GT105 OBDII Breakout Box نیست. علاوه بر این، از نمایشگر ولتاژ و جریان پشتیبانی می کند، نشانگر سوئیچ مقاومت 120 اهم CAN را اضافه می کند و همچنین یک کابل GND VCC برای شبیه سازی گیربکس BMW و بنز اضافه می کند. مشتریان می توانند پورت اتصال را جدا کنند و می توانند پورت اتصال حرفه ای خود را برای دستیابی به توسعه DIY بسازند.
Godiag GT107+ DSG Plus در مقابل GT107 DSG:
Product |
Godiag GT107+ DSG Plus |
Godiag GT107 DSG |
Image |
|
|
VAG series DSG gearbox |
Yes |
Yes |
Manual power analog ignition switch |
Yes |
Yes |
PCMFIash L-Line automatic control |
Yes |
Yes |
BOOT cable & boot probe |
Yes |
Yes |
CAN H CANL K-line communication indicator |
Yes |
Yes (Godiag GT105 is required) |
120 ohm CAN resistance switch |
Yes |
Yes |
Draw power from the vehicle battery |
Yes |
Yes |
Automatic control of power indicator light |
Yes |
Yes |
120 ohm CAN resistance switch indicator |
Yes |
No |
Voltage display |
Yes |
No |
Current display |
Yes |
No |
Support disassembly and connect with wire, convenient for DIYs. Or connect with professional adapter |
Yes |
No |
Support other Gearbox ECUs |
Add VCC GND cable, support more gearbox ECUs |
Less |
ویژگی های آداپتور Godiag GT107+ DSG Plus:
1. آداپتور مناسب برای اتصال ECU های گیربکس سری VAG، پشتیبانی از گیربکس ECU DQ250, DQ200, VL381, VL300, DQ500, DL501, Benz, BMW...
2. نمایش ولتاژ:
کاربر می تواند ولتاژ فعلی ECU گیربکس را بداند. اگر اتصال کوتاه یا سیم کشی اشتباه وجود داشته باشد، ولتاژ به شدت کاهش می یابد که می توان از آن برای قضاوت در مورد مشکل استفاده کرد.
3. نمایش فعلی:
+Godiag GT107 می تواند جریان کاری فعلی ECU گیربکس را نمایش دهد که برای قضاوت در مورد وضعیت کار ECU گیربکس استفاده می شود.
4. نشانگر ارتباط:
+GT107 می تواند وضعیت ارتباطی فعلی CANbus K-Line را نمایش دهد.
5. سوئیچ برق دستی / اتوماتیک و سوئیچ 120 اهم:
کابل حالت بوت (جهش تبدیل جهانی گیربکس DB9 DSG) و پروب وجود دارد.
6. رابط اتصال DB9 با روکش طلا قابل جدا شدن:
کاربران می توانند به تنهایی پورت های اتصال حرفه ای ایجاد کنند تا توسعه DIY را درک کنند.
7. مجهز به سیم برق که دارای گیره باتری است:
کاربران می توانند انرژی خود را از باتری خودرو دریافت کنند.
چگونه از آداپتور گیربکس Godiag GT107 + DSG Plus استفاده کنیم؟
مهندسان تعمیر و نگهداری گیربکس DSG می توانند از GT107+ DSG Plus برای شبیه سازی، تشخیص و تعمیر ECU گیربکس DSG استفاده کنند و همچنین می توانند داده ها را برای ECU گیربکس DSG از طریق PCMFlash، PCMTuner و Kessv2 و غیره بخوانند، بنویسند و تنظیم کنند.
این آداپتور دارای انتخاب خودکار و دستی برای نرم افزار PCMFlash می باشد. برای خواندن و نوشتن داده ها، می توانید "Auto" را انتخاب کنید. برای تشخیص، می توانید "دستی" را انتخاب کنید. برای سایر نرم افزارهای kessv2، DQ200، DQ250، DQ500 نیز می توانید "Manual" را انتخاب کنید.
علاوه بر این، با قدرت باتری خودرو، آداپتور میتواند مستقیماً دادههای گیربکس DSG را بخواند و بنویسد و میتوانید وضعیت ارتباط را در طول فرآیند خواندن و نوشتن اطلاعات به وضوح بررسی کنید.
1. Godiag GT107+ را طبق تعریف سیم کشی ECU گیربکس به ECU گیربکس وصل کنید. برای VAG DQ250، DQ200، VL381، VL300، DQ500، DL501، برای رنو DC0/DC4، Gen2، برای هوندا LUK UDCT.
2. منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر DC را وصل کنید. (دکمه های عملکرد باید قبل از اتصال منبع تغذیه ظاهر شوند.)
3. GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ در حالت "اتوماتیک" در صورت فشار ندادن سوئیچ احتراق، داده های ولتاژ و جریان آداپتور 0V 0A و در حالت "دستی" در صورت فشار دادن سوئیچ احتراق است. آداپتور ولتاژ کاری فعلی منبع تغذیه و جریان کار فعلی ECU گیربکس را نشان می دهد. (توجه: لطفاً با توجه به حالت مورد نیاز دستگاه برای خواندن و نوشتن داده ها، حالت احتراق آنالوگ «خودکار» یا «دستی» را انتخاب کنید.)
4. PCMFlash، PCMTuner، J2534passthru را وصل کنید.
5. عملیات خواندن و نوشتن داده ها را انجام دهید.
راهنمای ویدیویی:
https://www.youtube.com/embed/qaCnV9Vtjh4
1. طبق تعریف سیم کشی ECU گیربکس، Godiag GT107+ را به ECU گیربکس وصل کنید. برای VAG DQ250، DQ200، VL381، VL300، DQ500، DL501، برای رنو DC0/DC4، Gen2، برای هوندا LUK UDCT.
2. منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر DC را وصل کنید. (دکمه های عملکرد باید قبل از اتصال منبع تغذیه ظاهر شوند.)
3. GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ در حالت "اتوماتیک" در صورت فشار ندادن سوئیچ احتراق، داده های ولتاژ و جریان آداپتور 0V 0A و در حالت "دستی" در صورت فشار دادن سوئیچ احتراق است. آداپتور ولتاژ کاری فعلی منبع تغذیه و جریان کار فعلی ECU گیربکس را نشان می دهد. (توجه: لطفاً با توجه به حالت مورد نیاز دستگاه برای خواندن و نوشتن داده ها، حالت احتراق آنالوگ «خودکار» یا «دستی» را انتخاب کنید.)
4. PCMFlash، PCMTuner، J2534passthru را وصل کنید.
5. عملیات خواندن و نوشتن داده ها را انجام دهید.
- مورد استفاده با Kess V2 DQ200، DQ250، DQ500:
1. Godiag GT107+ را طبق تعریف سیم کشی ECU گیربکس به ECU گیربکس وصل کنید. برای VAG DQ250، DQ200، VL381، VL300، DQ500، DL501، برای رنو، DC0/DC4، Gen2، برای هوندا LUK UDCT، بنز، BMW، ECU گیربکس.
2. منبع تغذیه 12 ولت 2 آمپر DC را وصل کنید. (دکمه های عملکرد باید قبل از اتصال منبع تغذیه ظاهر شوند.)
3. GODIAG GT107 + سوئیچ احتراق آنالوگ در حالت "دستی" است اگر سوئیچ احتراق فشار داده شود، آداپتور ولتاژ فعلی منبع تغذیه و جریان کار فعلی ECU گیربکس را نشان می دهد.
4. دستگاه خواندن و نوشتن داده OBD2 یا دستگاه تشخیصی را وصل کنید.
5. عملیات خواندن، نوشتن یا عیب یابی اطلاعات ECU جعبه دنده را انجام دهید.
آداپتور گودیاگ GT107+ DSG Plus در حال حاضر در پیش فروش است و قابل سفارش است.
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/godiag-gt107-dsg-plus-gearbox-adapter.html
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
GODIAG GT107+ DSG Plus Gearbox Data Adapter, PCMTUNER ,
:: بازدید از این مطلب : 334
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 خرداد 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
برنامه نویس ECU CG FC200 اکنون می تواند ECU های Bosch EDC16/ ME9.0/ MED9.1/ MED9.5 را روی نیمکت بخواند و بنویسد. برای انجام این عملکرد، مطمئن شوید که نرم افزار شما به نسخه V1.1.3.0 به روز شده است و برای کار با آن به یک آداپتور MPC5XX-P02-M230102 اضافی نیاز دارید.
دانلود رایگان V1.1.3.0 CG FC200:
https://mega.nz/folder/3CIXXDJC#jJ4CdJ9T-eEYhkBYi6Z65A/file/efpACboT
حجم: 573.5 مگابایت بدون مجوز!
اطلاعات بهروزرسانی CG FC200 V1.1.3.0 (24 مه 2023):
1. ECU حالت پلت فرم CONNECTAL TC17 به تازگی اضافه شده: PCR2.1، SDI7، DPS6
2. ECU حالت پلت فرم BOSCH MPC5xx را اضافه کنید: MED9.1، MED9.5، MED9.5.10، ME9.0، EDC16CP31، EDC16CP35، EDC16C2، EDC16C8
3. عملکرد تعمیر مسافت پیموده شده جدید فولکس واگن TCU: DQ200 TC1766، DQ250، VL381، DL382
4. Hyundai/Kia/Ssangyong KEFICO CPEGD2.20 را اضافه کنید. x توابع ECU: داده های حالت پلت فرم خواندن و نوشتن، تغییر توابع VIN
5. مرسدس بنز CRD2 را اضافه کنید. x حالت پلت فرم موتور MPC556x
6. ECU تراشه DELPHI TC17 عملکرد تأیید PFLASH را اضافه می کند
7.ECU با عملکرد تأیید PFLASH به تراشه BOSCH ST10F اضافه شده است: ME7.4.5
8.GM 6T30, 6T80, 6L80 TCU تابع تأیید PFLASH اضافه شده است
9. ECU دیزل EDC17C53، EDC17C63، EDC17C81 و سایر عملکردهای خاموش کردن سیستم ضد سرقت جدید اضافه شده
چگونه با CG FC200 ECU EDC16/ ME9.0/ MED9.1/ MED9.5 بخوانیم و بنویسیم؟
مطمئن شوید که مجوز خواندن/نوشتن داده (پلتفرم) BOSCH MPC5xx فعال است. در غیر این صورت، SN برنامه نویس ECU FC200 خود را در اختیار خدمات مشتریان ما قرار دهید تا بررسی و فعال شود.
پس از فعال سازی نرم افزار CG FC200 را اجرا کنید
مارک، مدل و ECU خودرو مربوطه را انتخاب کرده و رابط پلت فرم را وارد کنید
برای اتصال CG FC200، آداپتور MPC5xx، و ECU حالت پلت فرم BOSCH MPC5xx، نمودار سیم کشی را دنبال کنید.
ECU را شناسایی کرده و گزینه مربوطه را برای خواندن و نوشتن ECU انتخاب کنید.
آداپتور CG FC200 MPC5XX-P02-M230102 برای داده های خواندن/نوشتن BOSCH MPC5xx روی نیمکت:
https://www.eobdtool.co.uk/wholesale/cg-fc200-mpc5xx-p02-m230102-adapter.html
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
برنامه نویس CG FC200 ECU, CG FC200 ,
:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1402 |
نظرات ()
|
|
نوشته شده توسط : eobdtool.co.uk
برنامه نویس ایموبلایزر X431 X-PROG3 GIII را می توان با Launch X431 IMMO Elite, X431 IMMO Plus, V+ یا Pad VII برای فعال کردن خواندن/نوشتن EEPROM، MCU روی برد و تراشه های BMW CAS4+/FEM، برنامه نویسی کلیدهای مادون قرمز مرسدس بنز استفاده کرد. ، تولید کلیدهای ویژه و خواندن کد ISN موتور BMW و غیره. تفاوت بین این اسکنرهای تشخیصی Launch چیست؟?
شباهت ها: پشتیبانی از چند زبان و به روز رسانی رایگان 2 ساله. پشتیبانی از عملکردهای مشابه: خواندن رمز عبور ایموبلایزر، یادگیری کلید احتراق، برنامه نویسی کلید بنز BMW VAG پورشه، عملکرد عیب یاب اولیه، تست فعال (Di-directional) و عملکردهای بازنشانی مشترک سرویس
تفاوت: قیمت: X431 IMMO Elite ارزان ترین است و X431 PAD VII با X-Prog3 گران ترین است.
IMMO Plus در مقابل IMMO Elite: IMMO Elite دارای تشخیص اولیه است اما IMMO Plus دارای تشخیص کامل است.
تبلت های IMMO در مقابل X431 V+ در مقابل X431 PAD 7:
- تبلتهای IMMO از تعویض نیسان B18 Immo بدون رمز عبور، پژو همه کلیدها گم شده، سیتروئن همه کلیدها گم شده/ تعویض ماژول، عملکرد مستقل IMMO برای هر برند خودرو، و برنامهریزی imo خودرو جدیدتر (Volvo pre-2022، Toyota pre-2022) اما V+ پشتیبانی میکنند. و PAD VII این کار را نمی کنند.
- فقط Pad VII از عملکرد هدایت شده و برنامه نویسی آنلاین پشتیبانی می کن
برای جزئیات، جدول مقایسه زیر را بررسی کنید.
Item |
Launch X431 IMMO Plus |
Launch X431 IMMO Elite |
Launch X431 V+ and X-prog3 |
Launch X431 PAD VII and X-prog3 |
Image |
|
|
|
|
Price |
€ 1,009 |
€ 980 |
€ 1,294 |
€ 2,532 |
Language |
24 Language Supports: English, Italian, German, Japanese, Russian, French, Spanish, Portuguese, Polish, Turkish, Dutch, Greek, Hungarian, Arabic, Danish, Korean, Persian , Romanian, Serbian, Finnish, Swedish, Czech, Chinese Simplified, Chinese Traditional |
24 Language Supports: English, Italian, German, Japanese, Russian, French, Spanish, Portuguese, Polish, Turkish, Dutch, Greek, Hungarian, Arabic, Danish, Korean, Persian , Romanian, Serbian, Finnish, Swedish, Czech, Chinese Simplified, Chinese Traditional |
Multi-Language: English, Italian, German, Japanese, Russian, French, Spanish, Portuguese, Polish, Dutch, Danish, Korean, Finnish, Swedish, etc |
Multi-Language Supported: English, French, Spanish, German, Russian, Korean, Japanese, Portuguese, Italian, Polish, Dutch, Swedish, Chinese |
Update |
2 Years free update |
2 Years free update |
2 Years free update |
2 Years free update |
Read immobilizer password |
Yes |
Yes |
Yes |
Yes |
Ignition key learning |
Yes |
Yes |
Yes |
Yes |
Benz BMW VAG Porsche key programming |
Yes |
Yes |
Yes |
Yes |
ECU Gearbox TCU Cloning (IMMO Prog) |
Yes |
Yes |
No |
Yes |
Anti-theft password car coverage |
More |
More |
Less |
Less |
Nissan B18 Immo replacement without password |
Yes |
Yes |
No |
No |
Toyota all keys lost (pre-2022) |
Yes |
Yes |
No |
No |
Volvo all keys lost (-2022) |
Yes |
Yes |
No |
No |
Peugeot all keys lost |
Yes |
Yes |
No |
No |
Citroen all keys lost/ module replacement |
Yes |
Yes |
No |
No |
Independent IMMO function for each car brands |
Yes |
Yes |
No |
No |
Basic diagnostic function |
Yes |
Yes |
Yes |
Yes |
Active Test (Di-directional) |
Yes |
Yes |
Yes |
Yes |
Special function under each car brands |
Yes |
No, no VAG guided function, Renault special function under Diagnostic. |
Yes |
Yes |
Common Service reset functions |
Yes |
Yes |
Yes |
Yes |
Guided function |
No |
No |
No |
Yes |
Online programming |
No |
No |
No |
Yes |
X-prog3 از عملکرد شبیه سازی ECU/TCU زیر پشتیبانی می کند:
راه اندازی تبلت X431 برای شبیه سازی/ جایگزینی ECU یا TCU جعبه دنده با X-prog3 به اتصال USB نیاز دارد. از آنجایی که فقط X431 V+ می تواند از طریق بلوتوث متصل شود، نمی تواند ECU/TCU را با برنامه نویس X431 G III کلون کند.
فروشگاه آنلاین ابزار حرفه ای OBD2 انگلستان
:: برچسبها:
LAUNCH X431 IMMO ELITE, X-431 P, x431 V+, X431 IMMO Plus ,
:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 خرداد 1402 |
نظرات ()
|
|
|
|
|